Kobiety reklamują sneakersy damskie

sneakersy - jeden trampek

Dużą część marketingu w branży trampków jak sneakersy damskie polega na współpracy z największymi gwiazdami na świecie – co widać nawet w sklepie https://zoio.pl/obuwie/sneakersy. W latach 90-tych chodziło o sportowców, którzy polegają na własnym talencie, wygrywając na najwyższym poziomie – Jordan, Agassi, Griffey, Deion.

W 2000 roku, sportowe supergwiazdy zostały zmuszone do dzielenia sceny z gigantami hip-hopu, jak Jay-Z, Kanye West, G-Unit i Pharrell. Nadejście Instagramu przyspieszyło ewolucję wpływy gwiazdy, ponieważ gdy sprzedaje się sneakersy damskie nie chodzi już tylko o punkty w meczu, mistrzostwa, czy nagrody Grammy. Chodzi po prostu o fanów, a teraz kobiety są nowymi gwiazdami wszechczasów – i nic nie przebije ich w najbliższym czasie.

sneakersy damskie w kolorze różowym

Każda główna marka sneakersów na całym świecie ma obecnie „ikonę stylu”, która reklamuje ich sneakersy. Nike zatrudnia obecnie Bellę Hadid, która ma 14,8 mln fanów na Instagram. Reebok promuje jej siostrę Gigi Hadid (35,7 mln) i Arianę Grande (113 mln). Adidas polega na Kendall Jenner (83,3 mln followerów) i oczywiście jest Kim Kardashian, która regularnie wspiera adidas, choć nie jest headlinerką. Puma jest być może w czołówce w tym wyścigu z Rihanną, Seleną Gomez, która ma najwięcej followersów na Instagramie, oraz Kylie Jenner, najmłodszą z konglomeratu Kardashian/Jenner, którego praca polega wyłącznie na wysyłaniu postów na Instagram.

To wszystko oznacza, że marketing sneakersów, który został już w dużej mierze przeniesiony do mediów społecznościowych, będzie nadal skierowany do kobiet. Sneakersy są częścią mody na wszystkich poziomach i istnieje znacznie więcej niezbadanych terytoriów wśród kobiet niż wśród mody męskiej, więc potencjał wzrostu dochodów jest powodem, dla którego celebrytki z Instagrama otrzymują tyle samo pieniędzy od marek co sportowcy olimpijscy.

Może być miejsce na wzrost w damskich trampkach, ale prędzej czy później wszystko osiągnie punkt, w którym jest po prostu zbyt dużo produktu i trendy znów się zmienią. Dostosowanie się do największych gwiazd Instagramu na świecie nie jest ani gwarancją sukcesu, ani też prawdziwym wskaźnikiem zwrotu z inwestycji. Ale w tej internetowej epoce, kiedy przeciętny użytkownik mediów społecznościowych widzi setki zdjęć dziennie, konieczne jest, aby sneakersy były jak najdalej i jak najszerzej reprezentowane w sieci. W rzeczywistości jest to największe wyzwanie – wyróżniać się na tle krajobrazu, w którym wszystko i wszyscy starają się być zauważeni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *